29 Mart 2013 Cuma

1. yıl Beniyisimi'ye genel bakış :)

Günaydınlar :)


1 yılı geride bıraktığım şu günlerde geriye baktığımda 
finalindeki çekiliş sonucunda kazanan dostlarımın sevinci inanın her şeye bedeldi:)
Bloger kimdir,
Blogger alemi nasıldır,
Blog da işler nasıl yürür vs vs vs 
Bu şekil bir çok konuda bilgi sahibi oldum :)
Özel hayatında da "......mış gibi" olamayan ben burada da aynı şekilde devam ediyorum.
O sebeple bu ortamı benimle paylaşacak dostlarımdan bir kaç ricam var.
Burada keyiflerimi, zevklerimi, enerjimi, neşemi, paylaşıyorum ve ve ve
Aynı bakış açısına sahip güzel insanlarla tanışmaktan müthiş keyif alıyorum..
Bunun zevk halinden çıkıp  görev halini almasını istemiyorum.
Çalışan bir insanım ve 09:00 - 18:00 arasında bir mesaim var.
Beğendiğiniz yayınları ve paylaşımları bulmak için de bir harcadığım bir zaman ve emek var.
Ve blogumda uyguladım bazı olmaz ise olmazlarım var :)
Blogumu takibe alan herkesi izlemeye alırım:) Süreç içerisinde bana hitap edip etmediği belli olur
Takibe aldığım herkesi  takip listeme eklerim
Gerçekten yayınlarımın beğenilmesi sebebiyle "izlenmek" isterim.
Alınganlığı sevmem 3 geldim 1 geldin misali
Emeğe her şekilde saygım var ama blogumun ünvanında da belirtiğim gibi "şahsına münhasır halleri" seviyorum 
ve buna bağlı olarak da bu tür yayın ve kişileri takip etmek istiyorum.
X madame'nin bir teşekkür postu var oradan birebir alıntı yapacağım

"Kendisi geçenlerde bloğunun doğumgününü kutlamak için bir çekiliş yaptı.
Ama çekilişini izleyici toplamak için değil sadece hediye vermek için yaptı.
Bunu bu amaçla yaptığı okadar belliydi ki; hem çekilişin süresi çok kısaydı hemde tam 5 kişiye hediye vermeyi vadetti.amaaa sözünde duramadı ve 5 kişiye hediye vermeyi vadettiği halde 9 kişiye verdi :))"

Süreyi bilerek kısa tuttum  izleyici için algılanmasını cidden istemiyordum..
Çünkü değildi..
Sözün özü "bana ait en güzel yer" diyorum ya buraya ve "şahsına münhasır bir blog":)
Hep öyle kalmasını istiyorum...
O sebeple de istemediğim şeyleri yapmayacağımı söylemekte fayda görüyorum 
kimsenin üzülmemesi ve alınmaması ve beklenti içerisine girmemesi için...
Yani düzenli blog ziyaretei yapamam
İlgimi çekmeyen bir posta not yazamam
google plus kullanıcısıyım keyif aldığım tüm postları kendi blogum ve plus da yayınlarım:)
Oğlak burcuyum inatçıyım :)
Yükselenim Aslan..
Neyse yazı uzadıkça anlamı kaçmaya başlamadan,
Tüm ilgi, alaka, beğeni, dostluğunuz için tekrar tekrar teşekkür ediyorum :)
Sevgilerimle












42 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Zeynep, yazı kesinlikle çok anlamlı, anlamsız tek bir tarafı yok. Güzel yürekli bir insansın. Kendine has, özel halleri bulunan bir insansın. Bu sebepledir ki blogunu takip etmeyi seviyorum. Söylediklerinde çok haklısın, herkes aynı olamaz bu beklenemez, 3 geldim ama neden 5 gittinler hoş değil, pazarlık gibi oluyor. Hiç şüphesiz normal yaşantımızda da öyle değil miyiz, bazen canımız gibi sevdiğimiz insanları da pekçok nedenden ihmal edebiliyoruz. Karşımızdakinin yüreğini metrelerce öteden görebildiysek, ne alâ mesele yoktur;!. Sanırım pekçok insan burada seninle bunu yakaladı bence;). Çok kısa sürede gerçekten bazı insanlar bazı kişiler için önemli anlamlar ifade edebilirler, edebiliyorlar hakikatten bunu da buradan öğrendik. Uzun sözün kısası ben de X madame gibi düşünüyorum, çok ince yazmış hakikatten eksik olmasın. Blog aleminden az zamanda da olsa pekçok olay yaşanıyor, kimine şaşırıyor, kimine seviniyoruz. Kısacası iyi ki buradasın, bizimlesin, bazı şeyleri açıklaman da bence gösterdiğin özen ve nezaketten kaynaklı. Teşekkürler yeniden güzel paylaşımların için ve içten bir şekilde düşüncelerini paylaştığın için.. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım yazını çok beğendim kendini çok güzel anlatmışsın..blog aleminde güzel arkadaşlıklar olduğu gibi sadece çıkar amaçlı insanlar da var..ama üzülme iyi ve kaliteli insanda çok gerçekten..kısacası kurduğun her cümleye katılıyorum..hoşçakal seve seve takibe alıyorum senin değerli bi insanı göz ardı etmek istemem..

    YanıtlaSil
  4. Ben de sözün özünü, dostun hasını bloggerın şahsına münhasırını severim. Hayatta ne varsa blog dünyasında da o yok mu zaten? Mutlu birçok postlara!

    YanıtlaSil
  5. Dostlarım sanırım sizlerinde söylemek istediklerinize bir miktar tercüman oldu yazdıklarım :) Farkındaysanız sağ üst köşeye resim ekledim ve bu blogu izlemeye almadan önce mutlaka incelenmesini istedim :) Benim amacım yorulmak değil keyif almak hepsi bu ;) Sinem senin sayfana neden yorum bırakamıyorum ve izlemeye alamıyorum ben :(

    YanıtlaSil
  6. BLOGUNUZ SİZSİNİZ ,ÖNEMLİ OLAN DA BU ...VE ÇOK KEYİFLİ, KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  7. zaman her şeyin ilacıdır ya.zaman içinde her blog içeriği ne olursa olsun sahibinden izler taşıdığından samimi yada değil kendini belli eder.bu anlamda düşüncelerimiz çok uyuşuyor.geçenlerde kızım pc min başına oturunca bloğum açıktı-anne neden takipçin bu kadar az dedi.niyeki deyince ne bilim uğraşmıyormusun falan dedi.neden uğraşayımki deyince her zamanki atarlı ergen cevabını verip gitti.cevap:aman boşver:)konuyu dağıtıyorum.maksat bir şekilde cümlelere seçtiğin renklere paylaşımlara vs yansıyor.zaman içinde o etkileşimi bulamıyorsan eriyip gidiyor isimler.sen bildiğin ve daha doğrusu istediğin gibi devam et sevgili Zeynep.
    ve tekrar tekrar teşekkür ediyorum.söz karasız kaldığım 5 fotoğrfın 4 nü eleyip yollayacağım:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel insanlar ben baştan uyarmak için yazdım bunları ve hatta bu postu sağ üst köşeye yapıştırıp "izlemeye almadan önce mutlaka okuyun" dedim:) Sadece dedim ya ben pratikliği seviyorum herkese teker teker en baştan ben buyum diye anlatmak istemiyorum.Mesajım çok açık "zamanı güzel değerlendirmek istiyorsanız ve beyin fırtınasına katılmak için buradaysanız" HOŞ GELDİNİZ ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok kısa zaman oldu sizi tanıyalı ,hatta tamamen inveleme fırsatım bile olmadı . Çocuğumun uyuduğu kısıtlı zamanda bir yandan kendi blogumu çözmeye ve oturtmaya çalışıyorum , bir yandan beğendiğim bloglara uğramaya çalışıyorum. Şuana kadar olan tanışmışlıktan memnunum :) Nice yazışmalı yıllara diyorum sevgilerle Burcu

    YanıtlaSil
  10. Zeynepcim merhaba yazdıklarını okudum şimdi kendini ne güzel ifade etmişsin . Senin çok güzel paylaşımların var . Bunlar içinde eminim ki çok emek veriyorsun çünkü bu güzel yayınları araştırıp bulmak yayınlamak da kolay değil.Ben kendi adıma konuşayım sayende bir sürü güzel fikir edindim ve bu fikirleri bilgisayarıma da kaydediyorum fırsat bulduğumda denemek için. Umarım seni üzen bir şey olmamıştır bu kadar detaylı açıklama yapmanı gerektiren. Bende seninle güzel bir şey paylaşayım Eva bebeklerim için artık sipariş almaya başladım. Elimdekiler bitti. Kaç gündür harıl harıl sipariş üzerine bebek yapmaya çalışıyorum . :) Birde gitmeden önce adaş olduğumuz gibi burçlarımızda aynıymış. Bende de biraz oğlak burcundan dolayı keçilik var :) Hoşçakal canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Benim tatli Zeynebim..guzelligin ve enerjin tatli sozlerin ve sicakligindir belki de burayi gercekten sahsina munhasir bir yer yapan..googook kardesim az bile yazmis..seni kisa bir sure once tanimis olmama ragmen hic de zor olmadi sevmek ve kendime yakin hissetmek..yeni yasin tekrar hayirli olsun balim Rabbim nice yillar birlikte olmayi nasip etsin ve sen hep boyle kal emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı dilli Değmesin Yağlı Boyam :)Sağol çok teşekkür ederim hem sana hem de sizlerle tanışmama sebep olan bu platforma ;)

      Sil
  12. Ben daha katı kurallar bekliyordum, çok yumuşak olmuş bu yazı :P
    Açık açık yazmanıza çok memnun oldum, çok net olmuş. Umarım güzel paylaşımlarınız devam eder ve keyifli zamanlar geçirmeye devam ederiz birlikte :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden Bizden benim bu ortamdaki en eski ve sadık izleyimmmmm :) Sağol varol tüm dileklerin için :)

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Çok guzel yazmışsınız ellerinize emeginize saglık. Yazdığınız her satıra bende katılıyorum.

    YanıtlaSil
  15. Ben buralar da biraz yeniyim de, bu yazınızı okuyarak buralarda işlerin nasıl gittiğini anlamış oldum, teşekkür ederim.
    Tıklanma sayımın arttığı halde takipçimin neden artmadığını da öğrenmiş oldum böylece, ben de ilgimi çekmeyen yazılara yorum yapamıyorum, varlığımı belli etmiyorum. Bunun değişeceğini de sanmıyorum... Samimiyet hayatın her yerinde gerekli, sanal dünyada bile... Teşekkürler farkında olmadan beni aydınlattığınız için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      İçinizden ne geliyor ise onu yapın aynı ben gibi :) Ben de eski değilim 1 yıllık uğraşım var bu konularda.. 1 yılın sonunda genel olarak gördüklerimi özetledim. Bence siz de kendi alanınızın kurallarını oluşturabilirsiniz yanlış anlaşılma veya herkese tek tek anlatmak yerine "ben buyum ve burası da benim alanım " demek lazım :)

      Sil
    2. Evet mantıklı böyle bir kurallarlistesi oluşturmak..
      Teşekkürler:)

      Sil
  16. çok hoş olmuş elinize sağlık :)
    her bloğa laım aslınd bu postlardan ;)
    en azından insanlar ona göre takibe alırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de aynen kullanım klavuzlarında olduğu gibi :)

      Sil
  17. Şu blog arkadaşlığını iş ilişkisine çevirenlerden nefret ediyorum. Benim bu konuda yaptığım tek hata bloğumu ilk açtığımda facebook sayfamı beğendirme çabalarıydı sanırım. "Ben seni beğendim, hadi sen de benimkini beğen" gibi. Ne kadar salakmışım :)
    Ama bilmiyordum ki bloggerlığın böyle gönül işi olduğunu. O zamanlar tek amacım satış yapmaktı. Sonra tamamen gönül işine vurdum, bu sefer de kalbi,m kırıldı. Anladım ki dengede tutmak en güzeli.
    Ama hiçbir şekilde "takip edeni takip ederim" mantığını anlayamayacağım. Ben acemilikte bile yapmadım bunu. Ben sende ilgi çekici bir şey bulmuşumdur takip ederim ama sen bende bulamamışsındır bundan doğal ne var? İnsanlar garip ve daha kötüsü benim gibi ders almayı da bilmiyorlar. Neyse uzattım.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) Kalp kalbe karşı diyorum buna ben :)

      Sil
  18. Merhaba bloğunu çok beğendim senide beklerim http://birdevamfilmigibi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel özetlemişsiniz. Blogunuzu tesadüfen keşfettim, aslında takip ettiğim tüm blogları tesadüfen keşfettim diyebilirim. Hani insan neyi ararsa onu bulur ya benimkisi de böyle işte, benim sevdiğim bir şeyler paylaşan birilerini fark ettiğim an takibe alıyorum ve o kadar kabarık ki bu liste. Bu işte beklenebilecek tek karşılık yeni bişeyler öğrenme olabilir bence. Ben sizin gibi blog yazarlarından çok şey öğrendim, öğrenmeye devam ediyorum.
    İlişkilerin nasıl gittiğini yazınız sayesinde öğrenmiş oldum. Bir şeyler paylaşmanın tek cezbedici yanı birilerinin yapmış olduğun şeyi beğenmesi bence, bunun ısmarlama olması da bütün cazibesini yok eder. O yüzden samimi dostluklar kurup, uzuunca bir süre blog aleminin tadını çıkarmak istiyorum. Umarım sizin gibi doğumgünü yapma keyfini yaşarım ben de.
    Lafı fazla uzattım yine, sevgilerimle (:

    YanıtlaSil
  20. blogunu izlemeye alıcam ama izleyici gadget'ın bozulmuş onu düzelt çözümü var. :D kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel özetlemişsiniz.Kısacık blog yaşantımdan kesintiler var içinde:)
    Selamlarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.. Hosgeldiniz diyorum fakaatt.. Malesef susira bir sağlık sorunu sebebiyle düzenli yayin yapamiyorum.. En kisa zamanda görüşmek üzere diyorum. . Sevgilerimle..

      Sil
    2. Önce sağlık,geçmiş olsun.Benimde yarın ne olacağım belli değil,tanışmış olduk:)

      Sil
  22. bence yazınız da çok içten konuşmuşsunuz :) yani bir çok insanın aynı sorunu yaşadığını tahmin ederim. bloğunuzu da çok beğendim. keyifli yazılarınıza devam edin .iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagligim elverdikce ve ruhum yerinde oldukca ben de kyifle devam edecegim :) Hosgeldiniz :)

      Sil
  23. Güzel yayınlara beraberce o zaman :) zevkle izleyicinizim artık ;)

    YanıtlaSil
  24. Tesekkur ederimmm... Hosgeldiniiizz :)

    YanıtlaSil
  25. Yazdıklarınız çok güzel.. çok benzer düşünüyorum bende....
    günlük yaşam içerisinde yeterince sıkıcı gelen görev, mecburiyetlerle bir de burada karşılaşmak can sıkıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldinizzz :)
      Yazarken ben de şöyle düşünmüştüm.. "Kesin beni takibe alan tum fistlarimin aklindan ayni seyler geciyor" :)

      Sil
  26. Blogunuzun tasarımını ve içeriğini çok beğendim. Bu yazınızı da sonuna kadar okudum ve içimdekilere tercüman olduğunuzu belirtmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kafada olan güzel insanlarla bir arada olmak süper :)

      Sil
  27. He heeee.... Sen bana yorum bırakmışsın, ama ben sana gelmemişim, ayıp etmiş miyim bilemedim :)))
    Her yorum yapana gidiyor değilim malum, herşeyde olduğu gibi bu konuda da kafama göre takılyorum galiba :)))
    Sevdiğim birkaç kişi çarptı gözüme, e zaten ben de sevmişim seni kiiiii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de çok sevdim enerjine bayıldımmmm :) Her şey gönlünce olsun güzel kadın ;)

      Sil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)