14 Nisan 2017 Cuma

Amigurimi KEDİCİK


Çoooook uzun aradan sonra herkese merhabalar..
Merak edip arayan soran yazan herkese çok teşekkür ederim. Çok sorunlu bir durum olmasa da biraz uzak kaldım ŞAHSINA MÜNHASIR ALANIMDAN :) Eski sıklıkta olmasa da buralardayım :)

Amigurumi örgü biçiminin girmediği ev hemen hemen yok gibi ne dersiniz? :)

Çok güzel örnekleri ile karşılaştım fakat bu kedicikler çok ama çok hoşuma gitti ve paylaşmak istedim. En altta vereceğim kaynak linkinde en ince ayrıntısına kadar tüm detayları açıklamalı olarak verilmiş. Ören olursa keyifle satın alabilirim ;)
Sevgilerimle..













KAYNAK

13 yorum:

  1. Bayıldım, iyi ki paylaşmışsınız :)

    Bu arada yeniden hoşgeldiniz ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldımmmm :) Çok şeker değil mi? :)) Hoş buldum teşekkür derim :) Diğer sosyal ortamlarda birbirimizi takip etsek de burası başka :)

      Sil
  2. Ne de güzel geldiniz, sevimli kediciklerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Siz de hoş geldiniz :)

      Sil
  3. Kediler güzelmiş ama fotoğraflar da gülümsetti beni:))
    Hoş geldiniz, unutmayın bizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Semi Hanımcımmmm :) Hoş buldum :)
      Bir arkadaşım hemen örmüş süper oldu :)

      Sil
    2. Yine yoksunuz buralarda:)

      Sil
  4. Blogunuzu keşfedeli epey oldu. Takipteyim. Çaya da beklerim. :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir blogunuz var, paylaşımlarınızın devamını bekliyorum, blogunuzu izlemeye aldım sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim. :) https://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Blogunuz sade ve şık,yararlı bilgiler barındırıyor.Takip ettim sizi de beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)