15 Temmuz 2013 Pazartesi

Sonsuz teşekkürlerimi lütfen kabul edin..

Günaydınlar.. İyi haftalar :)
Mayıs ayında aday gösterilmem ile başlayan , 01/06/2013 tarihinde açıklanan fakat 
YURDUMUN içinde bulunduğu sıkıntılı hallerin bana ciddi anlamda sirayet etmesi ve o gün bugündür ayarlarımın ciddi kaçması ve halen de yerine gelmemiş olması sebebiyle
paylaşımın bu tarihe kaldığı bu ödül için
Siz layık gördünüz
Siz aday gösterdiniz,
Siz oyladınız,
Sonuç hepsinden önce benim sonsuz ve tarifi imkansız mutluluğum.
Öncelikle ilk aday gösteren dostum Dilek Afiyon Avcı ya, ardından zaman ayırıp beğenisini aktaran tüm dostlarıma çok teşekkür ederim.




45 yorum:

  1. tebrik ederim.başarınız daim olsun

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bana sonucu ilk bildiren arkadaşım.. Çok karanlık bir ruh durumundaydım öğrendiğimde ve senden öğrenmiştim sonucu )

      Sil
  3. Heeey, tebrikler! Harika bir haber bu :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler umarım daha bir çok ödül alırsın :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim :) Devamını da dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim:)) mutluluğun , heyecanının bizede yansıdı:)) güzel bir duygu olsa gerek :)) sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğum ve heyecanımın en büyük sebebi bu ödül ile beraber anlaşıldığımı hissetmem :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Tebrikler, çok sevindim :) Başarılarının devamını diliyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Birlikte hep birlikte :)

      Sil
  8. Tebrikler canım...
    Başarılarının devamını nasip etsin ALLAH...

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim ,sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kocaman sevgiler de benden :)

      Sil
  10. Tebrik ederim, oylamadan haberim yoktu ama oyum size olurdu,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyyy çok teşekkür ederim aldımmmm kabul ettim :)

      Sil
  11. Tebrik eder başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  12. Canımın içi gezmekten zaman ayıramadım bu aralar... Sevinçinin sebebi oldun sabah sabah... Hak ettiğine inandım ve çok çok mutlu oldum tebrikler birtanem... :)

    YanıtlaSil
  13. Nası mutluyum girebiliyorum bu sayfayı görebiliyorum tebrik ederim çok güzel bir hediye yakışır tabe :)

    YanıtlaSil
  14. Bu güzel görselin ardında bir teşekkür yazısı olduğunu bilsem çoktan tıklardım, seninle telefonda aylar önce konuştuğumuzda bahsetmiş ama ülke gündeminden tadın kaçmıştı biliyorum. Yeniden buradan da tebrikler, görselin ardında bir teşekkür yazısı olduğunu ancak tıklayınca farkettim, devamını da bekleriz;) Sevgiler Zeynep'ciğim.

    YanıtlaSil
  15. Blogunuz hak etmiş bu güzel ödülü:) Tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler :)
      Hos geldiniz.. Benim biraz rahatsiz zamanima denk geldiniz :)

      Sil
  16. Tebrikler başarılarınızın devamını dilerim.

    Rezzan Kiraz

    YanıtlaSil
  17. Sizi tebrik ediyorum. Blog muhteşem. :) İnceledikçe inceledim.
    Bana da tavsiyeleriniz var mı? :)
    Sitem: http://www.kadirdurukan.com/

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)