22 Haziran 2015 Pazartesi

Çok Önemli Bir MESAJINIZ VAR ……Hem de Kendi evinizden…



Sevgili ev sahiplerimiz…………

Biliyoruz ki bizi istemiyorsunuz. Bizimle yaşamak sizin yaşam şeklinize biraz zor geliyor. Bizler sizleri anlıyoruz fakat sizler bizleri anlamıyorsunuz. Bizler sizlerin evine davet edildiğimiz için geliyoruz. Davet etmezseniz asla gelmeyiz. Peki bizleri nasıl davet ettiğinizi düşündünüz mü hiç?
Evimizde açıkta çok fazla gıda bırakıyoruz. Ekmek kırıntıları, akşamdan kalan yemek artıkları bunlar bizim için ziyafet yerine geçiyor. ve bizde davete icap edip geliyoruz. Bizler evinizde dolaşırken kendimiz için hazırlandığını zannettiğimiz, köşelerde ki toz yığınları, köşelerde ve kenarlardaki çatlaklar, bunlar bizim için çok ideal yerlerdir. Evinizde bulunan nemli ortamlar yaz sıcaklarında bizim için çok rahat olacağından buraları çok severiz. Damlayan musluklarınız bizim için açık bırakıldığını zannederiz. Nemli zeminler bizim için çok harika yerlerdir.

Eğer ki bizleri gerçekten evinizde istemiyorsanız lütfen bizleri ÖLDÜRMEYİN. Konuşamadığımız dan dolayı LÜTFEN bize anlayacağımız mesajlar bırakın. Kesinlikle sizleri rahatsız etmeden evinizden sessizce uzaklaşır sizleri asla rahatsız etmeyiz. Vermiş olduğumuz rahatsızlıktan sizlerden çooooook özür dileriz. Şimdi arkadaşlarıma vereceğiniz mesajları kendileri söyleyecek ben yazacağım.
KARINCA : Ben salatalık kabuğundan nefret ederlm. Girdiğim yerleri takip ederek oralara salatalık kabuğu koyarsanız ben anlarım ki beni istemiyorsunuz ve ben evinize girmem. Kireç veya Sıradan bir okul tebeşirle yeri çizseniz ben o çizgiyi asla geçmem. Eğer Limonu küçük küçük keser ve gireceğimiz yerlere koyarsanız bir anlarız ve girmeyiz. Ayrıca rahatsız olmaz iseniz cam kenarlarına Sarımsak sürebilirsiniz. Biz bunun kokusunu duyduğumuz yere girmeyiz.
Ama lütfen Bebek pudrası dökmeyiniz. ONLAR BİZİ ÖLDÜRÜR. Pudra nefes yollarımızı tıkar ve ölürüz..

KARAFATMALAR : Bizlerde Karbonat, Sirke, Boraks, Limon sevmeyiz. Ayrıca bizim için istenmeyen toplar işaretini koyabilirsiniz. Bunun için patatesleri haşlayın. İçine yumurta sarısı ve boraks ekleyin. Karıştırıp küçük toplar hazırlayın. Bizim dolaştığımız yerlere koyarsanız biz bird aha gelmeyiz.

SİVRİ SİNEKLER : Biz Sivrisinekler olarak ta sarımsak sevmeyiz. Eğer sarımsağı gıda olarak tüketirseniz bizler sizden uzak dururuz, çünkü kanınızda ki sarımsağın kokusunu alırız.

FARELER: Sizi çok korkuttuğumuz için ÇOK ÖZÜR DİLERİZ. Ama bizde sizden korkuyoruz. Hem öyle bağırmasanız , ne yapacağımızı nereye koşacağımızı şaşırıp geldiğimiz yeri tekrar bulup kaçamıyoruz. İyisimi siz bağırmayın. Bizi istemiyorsanız evinizdeki kücücük delikler, çatlaklar dahi her yeri kapattığınızdan emin olun. Kapı altı boşluklarını biz hep bizim için ayrıldığını düşünüyoruz.

Pencerelerinizden gireriz. Sineklik taktırın.
Eğer bunları yaparsanız bizler sizleri hiç rahatsız etmeyiz. Ama unutmayın içeri almasanızda eğer KAPINIZIN ÖNÜNE bir kap içerisinde SU BIRAKIRSANIZ , Tüm küçük dostlarım adına size minnettar olurum.
Saygılarımızla
Tashi Nyima Lama, Karınca, Kedi, Köpek, (ve isimlerini yazamadığımız dostlarım adına )

Kaynak

8 yorum:

  1. Mesaj alınmıştır:) Hoş ve yaz için güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı... Ben de öncelikle öldürme taraftarı değilim.

    YanıtlaSil
  3. bunları öğrendiğimiz iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Mutfağımda dolaşan karıncalar önceleri çok sinirimi bozardı.
    Genelde kıyamazdım zaten ama anne olduktan sonra hiç kıyamadım onlara.
    Ne yapsam gitmiyorlar.
    Gitmesinler.
    İtiraf ediyorum, karıncalarımı artık çok seviyorum.
    Biri öldürdüğünde çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)