1 Nisan 2013 Pazartesi

Birbiri ile alakasız 2 farklı kendin yap procesi

Günaydınlar...
3 gündür kafamı yastıktan kaldıramıyorum,
elimi hiçbir işe atamıyorum
Paylaşımım da haftanın başlangıç neşesine uymayan tarzdan :(
Hasta olmayı hiç sevmiyorum :(
Tabii buna bağlı olarak da çekiliş hediyelerimi hazırlayamıyorum :(
Haftanız ve gününüz güzel geçsin dostlar...
Bana da acil şifalar...


Kendi acil yardım buz torbanı kendin yap
Malzemeler
3 ölçü su
1 ölçü ispirto
Kilitli poşet
İsteğe bağlı renklendirici
Yapımı çok basit karıştırıp kilitli torbanız koyuyorsunuz ve donduruyorsunuz.
Sert oldu ise ispirto sulu oldu ise su ekliyorsunuz .




Kendi mumunu kendin yap
İhtiyacınız olan
bir kavanoz
fitil
zeytinyağı
ataç







11 yorum:

  1. Gecmis olsun bitanem..o yuzden mi cikmadi tatli sesin?..
    Insallah gecicidir..gecer be aslanim :)
    Yilma..insanlar icin hersey,kalici olmasin insallah..
    Projelerin cok guzel..o yagli mumu yunanlilar pek yapar burada her evde oyle bir mum var..

    Yag bitince ekleme yaparlar fitil bitince yenisini alirlar ve daima mumlari yanar boylece :)

    Buz torbasi lazim olmaz insallah..

    Sevgiler canim guzel bir hafta diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  3. Cok gecmis olsun.. acil sifalar..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun çok..Tam hastalık havası hakikaten..zeytinyağı-mum? çok ilginç geldi denicem bunu ..Paylaşım için teşekkürler vee acil şifalar.)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun canım...
    bende dünden beri yatıyorum hatta şuan yataktan yazıyorum :) bahar çarptı galiba...
    ama maşallahın var hasta masta demiyosun genede güzel güzel şeyler yayınlıyosun ellerine sağlık... sanırım ben bir süre tembellik yapıcam :(

    YanıtlaSil
  6. Adaşımm geçmiş olsun dilerim biran önce iyileşirsin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun zeynepcim.hasta olmayı sevmek mümkün değil.çaresizlik duygusunu bırakıyor insanın dimağında tortu gibi ve bu korkunç bir duygu.umarım doktora gitmişsindir.acil şifalar diliyorum canım.
    20 gün önce grip faranjit ginnivit olmuştu ve hala düzelemedim.paçavra grip diyorlarya harbiden öyle.aman dikkat.
    buz torbası güzel fikirmiş.ama ispistoyu sanırım çocukluğumdan beridir görmedim:)
    zeytinyağı-mumu ilk görüyorum ve deneyeceğim hoşuma gitti çünkü.teşekkürler canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Değmesin Yağlı Boyam :) Evet 2-3 gündür fenayım Alanay'ın dediği gibi tam bir paçavra şeklindeyim :( Diyorlar ya ilaç ile 7 gün, yatarak 1 hafta diye o mesele işte süresi var onu doldurmaya çalışıyorum:(
    X Madame sana da çok geçmiş olsun :( Çalışkanlığımdan değil taslaklarım var benim onlardan yayınladım yani daha önceki çalışkanlıklarımın eseri :)
    Zeynep, Işık, Sinem,Oğuz, Alanay güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Procelerin de ilginizi çekmiş olması beni mutlu etti :)
    Kocaman sevgiler gönderiyorum hepinize ;)

    YanıtlaSil
  9. öncelikle geçmiş olsun.. mum harika bir fikirmiş..siz biran önce iyileşin bol bol güzel paylaşımlarda bulunun hediyenin çıkmasının mutluluğu bile yetti bana:)

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun, güzel paylaşımın için teşekkürler :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Gün Köseoğlu,
    Jasea :) Güzel dilekler için teşekkür ederim:)
    Bugün biraz daha toparladım ve yarım kalan işlere devam edeceğim:)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)