17 Nisan 2013 Çarşamba

Dikiş meraklılarına kırmızı pelerin :)

Çok ama çok beğendim :)
Sanırım polardan dikilmiş ve model olarak da tam benlik kolsuz kasmayan :)
Bir cesaret etsem şu Paff makinemi kullanmaya ah bir cesaret etsemmmmmm :)
Arkadaşım GoooGoook =Handan  neler dikiyor neler bu herhalde onun için çocuk oyuncağıdır:)
Görür görmez eminim o da bu modeli çok beğenecek :)
Becerilerini ve tatlı dilini görmek isterseniz eğer tık tık lütfen :)











Webden alıntıdır :) Asıl kaynağı bilinmemektedir :)



10 yorum:

  1. ya canım benim ya bende bu modeli çok beğeniyordum ama nasıl dikilir bilemediğim için kalıp çıkaramıyordum çok teşekkürler bu paylaşım için..çok işime yaradı Allah razı olsun senden..öpüldün..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bana da diiiikkk :) Sence polar mı kullanılmış kumaş olarak?

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş gerçekten bayıldım bende... hem şık hem spor... bence kaşe

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yaa :) galiba kaşe kullanılmış polar bu kadar hoş durmaz sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. cidden çok şık model,renkte çok uyumlu.kalıbı kaydettim nolur nolmaz:) teşekkürler paylaştığın için canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Aa canım çok büyük bir jest yapmışsın ben de şu sıralar gerçekten pelerin vari birşeyler düşünüyordum inanır mısın, bu kadar olmaz:) Çünkü havalar tam "PELERİN HAVASI" bu mevsime bu yayın yakışır!.. Kırmızı pelerinim var örgüden, çok seviyorum, ama onu giyince çocuk gibi mi oldum diye düşünüyorum. Bu yakalı olduğundan çok şık duruyor hakikatten. Çok beğendim yayını kalıplı, tüm meraklıların faydalanabileceği türden. Çok teşekkürler ince arkadaşım benim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş..kışa bir tane mutlaka dikilmeli..sayende çok güzel fikirler oluşuyor kafamda çok teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel model açıklamalı olması da çok iyi :)

    YanıtlaSil
  9. X madame
    gülçin tonga
    Alanay yıldırım
    gooogoook
    jasea
    nuryyl
    kahve telvesi...
    Tüm yorumlarınız beğenileriniz, kaşe açıklamalarınız içinnn çok teşekkür ederim :) Bugünlerde bende bir karışıklıktır gidiyor bakalım hayırlısı..
    Gooogoook'cuğummmmmm sen hep çok özelsin becerilerin ve paylaşımların paylaşılmalı :)
    Ayrıca çoğunuzun için işe yaracak olması beni çok mutlu etti :)
    Sevgiler benden size :)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)