16 Mayıs 2013 Perşembe

Aday gösterilmişim :)



15/05/2013 enteresan çok entersan bir gündü..
Çok eski bir dostumla denizin içinde sayılacak tarzda bir yemek yedik kiii 
o sohbetin tadı hala damağımda ..
Sonrasında bir dostum blogum için yazılımda süper bir sürpriz yapmış 
daha bir mutlu oldum bu sürpriz için
Veeee saat 22:00 da başka bir sürpriz ile karşılaştım :)
Demlenmiş Yaşam Öyküleri blogunun sahibesi sevgili Dilek'ciğim bana bir sürpriz yapmış veee
Blog Star 2013  de beni En Yaratıcı Blog kategorisinde aday göstermiş :)
Kendisi de Dilek Afiyon Avcı olarak yarışmada :)
Çok sevdiğim güzel dostum için pamuk eller klavyeye :)
Ziyaret edin ne demek istediğimi kendi gözlerinizle görün :)
Teşekkür ederim güzel kadın ;)





8 yorum:

  1. Tebrikler :) Sürprizleriniz bol olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Hepimiz için umarım çünkü gerçekten çok ciddi bir motivasyon oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. süper süprizler!

    YanıtlaSil
  4. Bloğun böyle çok cici olmuş :))
    Güzel sözlere yürekten teşekkürler :)
    Sürprizlerin bol, neşen, kahkahan bol olsun ;)

    ..٩(●̮̮̃●̃)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶

    YanıtlaSil
  5. Aman da amannnn :)
    Dün akşam telefonda ne güldük ama :)
    Sağol var ol arkadaşımmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)