10 Temmuz 2013 Çarşamba

Önemliiiiii aman dikkat!!!!




SU SUUUUU

Bunları Biliyor muydunuz?

Bir çok hastalığın ana sebebini anlamak için, 
lütfen aşağıda aktarılan bilgileri dikkatlice ve özenle okuyalım, paylaşalım.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde kandaki suyu kullanırsa,
YÜKSEK TANSİYON hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde omurlardaki suyu kullanırsa,
BEL VE BOYUN FITIĞI hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde kemiklerdeki suyu kullanırsa,
gut - atrit gibi romatizmal hastalıklara yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde akciğerdeki suyu kullanırsa,
ASTIM hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde pankreastaki suyu kullanırsa,
ŞEKER hastalığına yakalanırız.

* Vücut su kıtlığı çektiğinde midedeki suyu kullanırsa,
ÜLSER hastalığına yakalanırız.

* Bağırsaklarda su eksilirse, kabızlık meydana gelir ve
KOLON kanseri olma tehlikesi yaşarız.

* Hücrenin su eksikliği çok artarsa, beynimiz hücreye oksijen göndermeyi keser. Oksijen kesilmesi sonucunda da hücre KANSERLEŞME sürecine girer !!!...

Hasta olmamak için vücüdumuzu susuz bırakmamalıyız.
Alkali - Canlı su içmeliyiz. Alkali ve canlı olmayan sular ne kadar çok içilse de vücut yine susuz kalmaktadır !!!...
Çağımızın en büyük problemi ; içilen ölü sulardır !!!

Hasta değil susuzsunuz .....

13 yorum:

  1. Çok güzel bir hatırlatma oldu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ahh iyi bilirim susuz kalınca neler olduğunu:(böbreklerimde fonksiyon bozukluğu ve kanallarımda daralma var.bazen su içmeyi ihmal ederim ve hemen başlarönce sistit ardından idrar yolu enfeksiyonu.oruç bile tutamıyorum bu yüzden.su çok önemli kesinlikle .ama içtiğimiz sularda o kadar önemli.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikli hayırlı Ramazanlar, zor zamanlar nedeniyle uğrayamadım buralara. Yine çok faydalı yazılar gelmiş. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. Bu gerçeği çok iyi bildiğim halde içemiyorum suyu. Hatta susadıkça çay içiyorum, yanlış olduğunu bile bile. Bir eğitimci olarak da utanıyorum. Ancak; sevgili Alanay'ın yorumunu okuyunca korktum. Daha dikkat edeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Üşenmek mi bilmem, ama ben de az su içenlerdenim.. Zararını bile bile. Umarım bundan sonra daha dikkatli olurum, kendim için...

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir post olmuş, ramazan öncesinde bile günde 2 bardak suyu eşimin zoruyla içen ben, bunları okuduktan sonra susadığımı hissettim :(

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. En iyisi mi ben biraz su içeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Birçoğunu yeni öğrendim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. suya bayılırım bardak bardak içerim,kimisi susuzluğunu çayla sodayla v.s. ile geçiştirebilir ama benim için suyun yerini hiçbirşey tutmaz,, herkes en az günde 2 lt.su tüketmelidir. bu faydalı post için teşekkürler,

    YanıtlaSil
  10. bu güzel post için çok teşekkürler canım,çok faydalı olmuş.


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. ben su içmek için susamayı beklemiyorum, önümde duruyor her zaman küçük bir pet şişe, gördükçe içiyorum... su içemeyen sevgili arkadaşlar, sizlere de öneririm bunu. bi süre sonra alışkanlıktan içiyorsunuz...

    bu arada bu faydalı hatırlatmalar için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Sizin yorumlarınızla bu paylaşımlar muhteşem doyurucu bir hal alıyor hepinize teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Yorunlarınıza katacağım şey suyu bardak bardak değil yudum yudum içmeye çalışırsanız çok daha fazla su içebileceğinizi biliyorum.. Deneyin göreceksiniz.. Ayrıca hızla içilen o sular hızla da vücuttan çıkar aklınızda bulunsun :)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)