7 Haziran 2014 Cumartesi

Emekli oldummmm :) Tarzım artık bu :)









32 yorum:

  1. Muhteşem bu kıyafetler, gerçekten bayıldım, teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Eeee ben 2 sene önce üye olmuştum size, şimdi kontrol edeyim dedim, yeni üyelik aldı :)

    YanıtlaSil
  3. beyaz benim olsun, markasını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka malesef yok.. internetten dikis sitelerinden buldum :)

      Sil
  4. Süper bi tarz, bayılırım. Nu butik vardı, tam da bu tarz ürünler satan. Vitrinine salyalarım akarak bakardım. Vitrini bile o kadar kaliteli görünüyordu ki salyaları ancak uzaktan akıtabiliyodum, vitrine bulaştırmadan yani :P Hmm, ben bu konuya biraz yoğunlaşayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebet yogunlas guzel kadin.. Ben de musterin olurum.. Odemeyi de kisirla yaparim :p

      Sil
    2. Off off off... İdeal ödeme biçimi budur işte... Bol naneli, nar ekşili kısır ve yanında miss gibi çay :)))
      Önce hangisini istiyorsun hemen söyle :)))

      Sil
    3. 1
      2
      3
      4
      5
      6 :) Hepsiiiiiiii :)

      Sil
  5. Buradaki pazarda tamda bu tarz satan bir pazarci bayanim var, arada alirim boyle cilgin seyler ama,Turkiye'ye gelirken getirmiyorum, cunku annem getirmissin yine deli isi giysilerini deyip kiziyor:)) Ama birinci fotodakiler tez dikileeeee:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tez de gorule :)

      Sil
    2. bayıldım bende.süper bir tarz :) sanada çook yakışır :)

      Sil
    3. Sagol dostum :) Darisi basina :)

      Sil
  6. Boho tarzı rahat görünür ama iddialıdır. Çok hoş modeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 175 cm boy ile tadirim sanirim degil mi? :) Sevgiler

      Sil
  7. Buna benzer bir marka tanıyorum. BNG . Türkiye'de bir çok yerde satışı var diye biliyorum. İlgilenen olursa bakabilir.
    Kıyafetler çok rahat ve şık görünüyor. Ama sanırım ben hala bu moda giremedim :)) Topukludan ve biraz daha klasikten vazgeçemiyorum maalesef. Nedeni mi? Hayat ışığımın boyu 2 mt olunca topuksuz dolaşamıyorum yanında ondan;)

    YanıtlaSil
  8. Hayat isigi.. :) Sevdim bu sifati.. Sevgili Juliette 175 cm boy olunca ezelden beri topuklu ayakkabi fobim vardir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evet ışığımdır o benim yönümü hiç kaybetmem sayesinde :)
      ben 170 maalesef. 175 olaydım iyiydi :(( 30 cm i işte topukluyla kapatmaya çalışıyorum.
      Bng den yıllar önce aldığım kıyafetler var. forma gibi kullanıyorum her yere buna rağmen hala yepyeni ve hala çok modalar. yanlış anlaşılmasın hiç bir çıkarım yok firmadan reklam değil yani :)) sadece sevdiğim için öneriyorum..

      Sil
    2. Allah ayirmasiiinnn :) Benim platformumda bir sey yanlis anlasilmaz panik yok :) Bu bilgi payladimi beni dehset mutlu etti :)

      Sil
  9. Bng markasina baktim faydali :) Alsancakda magzasi var tesekkurler arkadasimmmm :)

    YanıtlaSil
  10. son ikisini çok beğendim güzel paylaşım :)

    YanıtlaSil
  11. emekli sözcüğünü görünce daldım sitenize hayırlı olsun...:))

    YanıtlaSil
  12. Cok tesekkur ederimm.. Hosgeldinizzzz :)

    YanıtlaSil
  13. Allahımm bana da göstersin emeklilik günlerimi böyle havalı olduğumu :)

    YanıtlaSil
  14. sana bi ödül verdim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yaniii? :) Morale nasıl ihtiyac var bir bilsen..

      Sil
  15. bayramın kutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber sağlıkla geçireceğin nice mutlu bayramlara....

    YanıtlaSil
  16. 4 ve 6 çok güzelmiş:) Emekliliğiniz de hayırlı olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  17. Ayy bayıldım ben size ben de emekli olacağım neredeyse hehehe!!!:)))yuppi ole heyyy öff amma şımardım kısırı da çok severim,güzel de yaparım yemeye beklerim efendim.

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)