21 Aralık 2014 Pazar

Tuvalet kağıdı ruloları ancak bu kadar şık olabilir :)



Uzun bir süredir ilgi alanımda olan ve bu örnekleri gördükten sonra evdeki hiçbir tuvalet kağıdı, kağıt havlu rulosunu atamayan ben daha önce gördüklerinizden farklı olan bu örnekleri gördüğümde yine iş başına geçtim :) Kağıt kesme giyotin, sıcak slikon tabancası ve rulolarla yine oynamaya başladım :) Gece yarısı 2 de basladım kesip yapıştırmaya :)
Eminim siz de zevkinize uygun bir şeyler mutlaka göreceksinizdir. Sevgilerimle..



































20 yorum:

  1. Hepsi çok güzel, çok yaratıcı hele pembe kalpli olana bayıldımm

    YanıtlaSil
  2. El oğlu tuvalet kağıdı rulosunu bile değerlendiriyor:) gercekten çok hoşlar:)

    YanıtlaSil
  3. Tuvalet kagidi rulosu demeseniz anlamazdim valla. Ne kadar guzel olmuslar. :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller de bunlarla uğraşmak sabır ister..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 parçaa..
      Rulo
      Sıcak slikon
      Ve makas :) Eh biraz da hayal gücü :) O yok ise zaten olmuyor :)

      Sil
  5. Hıc bu kadar güzellerini görmemiştim bu rulolarlar yapılan süslemelerin.Hepsi harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de en beğendiklerimi ve görülmemiş olanları seçmeye çalıştım :)

      Sil
  6. nası yani valla bak anlamadım yaa. yani tuvalet kağıdı rulolarını mı süsledin ki yani nası yaptın çözemedim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komiksin arkadaşım komik :)) Aynen öyle 2 cm keserek şekiller üretiyorsun ;)

      Sil
  7. aman ne de kolaymış. bence bunu düşünmüş olman bile hayret verici yeaa :)

    YanıtlaSil
  8. tuvalet kağıdı rulosu deyip geçmemek lazımmış,

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem şeyler,paylaştıgınız için teşekkürler.Kısa zamanda bunlardan ben de yapacagım:))İzninizle tabi ki

    YanıtlaSil
  10. Hepsi cok guzel olmus koca 1poset dolusu birikmis rulom var hemen begendiklerimi yapmaya baslicam :) Birde Renk verirken sprey boyami kullaniliyo

    YanıtlaSil
  11. Hepsi cok guzel olmus koca 1boset rulom begendiklerimin hepsini yapmaya baslicam :) bide boyarken sprey boyami kullaniliyo

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)