26 Ocak 2016 Salı

Kil hamurundan bir şaheser daha















10 yorum:

  1. Bu fotoğraflarda hep çok kolay gibi görünüyor ama, sanat işte, ben elime aldığımda hiç böyle olmuyor..Çook çalışmak lazım çook :))

    YanıtlaSil
  2. Bu fotoğraflarda hep çok kolay gibi görünüyor ama, sanat işte, ben elime aldığımda hiç böyle olmuyor..Çook çalışmak lazım çook :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor...Uğraşmaya değer ama ben yapamam sanırım :(

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş yaratıcılık bu işte bu arada sizi en sevilenler mim yazımda mimledim okursanız ve yaparsanız sevinirim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. harika ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Şahne görünüyor sanki hemen bende yaparım hissine katıldım :))

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu yeni gördüm hamur çalışmanız çok güzel emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten ''şaheser'' kelimesinin hakkı verilmiş.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel emeğinize sağlık, bana da ziyarete beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel çalışmalar. Emeğinize saglik

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)