3 Aralık 2012 Pazartesi

Parlak,şeffaf,yumuşak çamurlar:)

Günaaayyydııııınnn:)

Yine web de dolaşırken muhteşem bir şeye rastladım ve çok mutluyum şu an:)

Geçen sene yılbaşı öncesi hediyelik eşya fuarından yeğenim= oğlum Yağız'a renkli kaygan sümüksü bir yapıya sahip eğşencelik bir şey almıştım :) Ve ısrarla "teyze ondan bir daha bulsana bana" diyordu veeeee beeennn şu an onun tarifini buldummm:))))

Malzemeler:

1 Şişe simli tutkal
1 fincan su
1 tatlı kaşığı boraks (boraksı büyük aktarlarda ve eczanelerde bulabilirsiniz)
1 çorba kaşığı su


Öncelikle tutkal ve 1 fincan su karıştırılıyor, gerekli kıvam sağlanınca diğer tarafta 1 çorba kaşığı su içinde erittiğimiz  boraks karışımı ekleniyor eller ile karıştırılarak gereken kıvam veriliyoooorr:)

Eminim Yağız bu karışım ile çok eğelenecek veeeeeeee ben yine teyzelerin en üst sırasında yer almaya devam edeceğimmmmm :)

Heeeheeee  heeeyyyyyyttttt















5 yorum:

  1. senin yerin belli zaten en üst sıradasın teyzesi...

    YanıtlaSil
  2. Onun adı AŞKKKKKK :) O da en üst sırada :)

    YanıtlaSil
  3. Simli tutkal kaç gramdı hatırlıyormusunuz?

    YanıtlaSil
  4. Denemek istrim yalnız tutkal kaç gramdı hatırlıyormusunuz?

    YanıtlaSil
  5. Özür dilerim çok geç gördüm yorumunuzu ama tarifinde belli bir marka tutkal kullanılıyor yaklaşık görebildiğim 100 gr gibi görünüyor biraz da kıvama göre ayarlanıyor:)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)