26 Mart 2013 Salı

Bazı cin fikirler ;)

Tüm nevresim takımın takımın bir yastığının içinde istiflemek ;)


Çatlayan topuklara yaz çorabı :)


Kaybolan küçük şeyleri bulmak için naylon çorap kullanınız :)


Cupcakesleri taşımak için bir kutu kapağı yeterli ;)


Lastikli çarşafları katlama sanatı..


Organizer :)


Çizilen mobilyalara ceviz sürün


Peluş oyuncaklara cırt cırt bant :)


Denizdeki o ince kumlardan pudra ile kurtulun :)


Çileklere farklı müdahele :)))


Kekinizi hızlı soğutmak için 1 dilim ekmek

Kolyeleriniz karışmasın ;)



14 yorum:

  1. Yastık kılıfında takımı saklama fikrine bayıldım, ekmeği de denicem :-)

    YanıtlaSil
  2. şahane fikirler gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Peluş oyuncak fikrine bayıldım

    YanıtlaSil
  4. çok güzel fikirlermiş :)
    özellikle nevresim, peluşlar ve küçük şeyleri bulma fikrine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel fikir ama ben yastık kılıfı içinde nevresim tekımı saklama fikrini çok tuttum:)

    YanıtlaSil
  6. vayyy bayıldım ben bu posta en çokda yaz çorabını sevdim:)süper bilgi ve fikirler.ellerine sağlık canımcım toplamışsın bir güzel not aldım.ha birde çilek çok iyi özellikle reçel yapılacağı zaman çook pratik:)

    YanıtlaSil
  7. Fikirlerin hepsi şahane, ama ben lastikli çarşaf katlamaktan nefret ediyodum, bu katlama yöntemini hemen öğrenip uyguluyorum teşekkürler :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. yeni şeyler öğrenmiş oldum. paylaşım çok güzel

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Yastikli kilif fikri hayata gecirilebilecek harika bir fikir:)

    YanıtlaSil
  11. Sevgi atölyesi
    Sinem
    Elif Akdağ
    Nuryyl
    X madame
    Sevil Akçay Pakkan
    Alanay Yıldırım
    Gün Köseoğlu
    Resim defterimm
    Oğuz Çakır :))))
    Pratik olmayı ben de çok severim o sebeple biz hanımların işlerini kolaylaştıracak ipuçları hep paylaşımlarımda olacaktır. Aslında facebook kullanıyorsanız orada da farklı yayınlarım olabiliyor bir göz atın müsait olduğunuzda :) Tabii bence...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Ha ha bayildim hepimizin gunluk hayatini kolaytiracak bir post olmus ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  13. hakkatende cin ötesi fikirler :)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)