24 Mart 2013 Pazar

Çizim yapanlara, model bebek oyuncak çalışanlara ifadeler :)











10 yorum:

  1. şahaneymiş.:) çok hoşuma gitti.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İşe yaracak olması süper:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bunlar:)
    Harika paylaşım.

    YanıtlaSil
  4. güzel paylaşım ve işe yarayacak paylaşımlar

    YanıtlaSil
  5. Paylasiminiz icin tesekkurler,bunlar harika :) ve cok ise yarar seyler...

    YanıtlaSil
  6. Eminim çok işe yarayacaktır.

    YanıtlaSil
  7. Kırmızıca Hobi
    Bir mavim Bir pembem
    Çilekli Mektubum
    Sinem :)

    Faydalanacağınız için cidden çok mutlu oldum :) Bu tür yayınlar için bir klasör oluşturulmalı bence ;)
    Çünkü bu işlerle uğraşanlar için çok ama çok gerekli kaynaklar bence:)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Bu ifadeler de benim işime yarayacak bebek yaparken . O kadar çok şey paylaşıyorsun ki tabii bana gelmeye vaktin olmuyor değil mi bak kurabiyelerimi hala görmedin de gelmedin de yemeye :))

    YanıtlaSil
  9. Süper bir paylaşım çok teşekkürler canım, yoğunluğumdan ancak uğruyorum dilerim anlayışla karşılarsın, sevgiler tatlım.

    YanıtlaSil
  10. Zeynep'ciğim
    Gooogoook'cuğum:)
    İşinize yarayacak olmasına sevindim..
    Ziyaret konusuna gelince ben hiç alınmam 2 gün gelmiş 3gün gelmemiş konularına:)
    Gelme isteği olduğu sürece ve postu ilginç bulduğu sürece burada olan dostlara tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)