28 Mart 2013 Perşembe

Kumaş oyuncak kalıpları

17 yorum:

  1. ohh süper kalıplar bunlar:)daha fazlası da lazım ama sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ooh süper kalıplar bunlar:)ama daha fazlası lazım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ben zürafaya bayıldımmm....

    YanıtlaSil
  4. evet ya Zürafa süpermiş

    YanıtlaSil
  5. Çok oyuncak kalıbı gördüm böylesi şirin ve farklı olanları ilk kez görüyorum, çok sevdim bunları paylaşım için teşekkürler canım, Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. süperler paylaşımın için çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  7. Ilk bakista aklima ilk gelen emziren anneler icin emzirme yastigi olur, bebekte emerken kulagiyla,burnuyla oynar oldu:)) Ama biraz buyuk yapilirsa neden olmasin degilmi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben baştaki köpek olanı emzirme yastığına çevirdim.. kalıp çıkarmam baya zor oldu, yaptım bozdum yaptım bozdum ama süper oldu :):) daha olmayan bebeğimin yastığı hazır bile :):)

      Sil
    2. köpek olanı emzirme yastığı olarak diktim.. ama böle bakarak kalıp çıkarmak zor oluyomuş.. yap boz yap boz.. zorlandım ama çokkk müthiş oldu.. daha bebeğim yok ama emzirme yastığı hazır bile :)

      Sil
  8. ne kadar güzel kalıplar böyle.biraz emekle harika oyuncaklar yapılabilir.
    bloğunuz çok güzel, takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. tam benlik:)bayıldım.teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  10. sümüklü böceğe bayıldım :))

    YanıtlaSil
  11. Bu kalıplar harika.ilerde çok işime yarayacak. Paylaşım için sağolun

    YanıtlaSil
  12. ahh ahh çok ilgimi çekti bunlar blogunuzu bugn keşfettim bayıldıım bana da beklerim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. çok tatlıymış bunlar ya,bi denemek lazım:):)teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. Çok acil zürafa dolgu oyuncak kalıbı lazım lütfen yardım edin 😶😶😶😶

    YanıtlaSil
  15. Çok acil zürafa dolgu oyuncak kalıbı lazım yardım lütfen 😶😶😶

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)