15 Mart 2013 Cuma

Sabah neşesi DIY bonbon kutuları :)

Günaydııııııııııınnnnnnnnn:)
Uzun zamandır bu paylaşımı yapmak istiyordum:)
Rengarenk bu kutuları doğum günü partilerinde yada farklı toplantılarda kullanabilirsiniz.
Yapacağınız tek şeye en alttaki linklerde ilgili çıktıyı almak katlamak doldurmak :)
Digital baskı yapan yerlerde daha kaliteli baskı alacağınızdan 
tavsiyem evde değil bu tür yerde çıktı almanızdır. 
Tabii evde muhteşem bir yazıcınız yok ise :)))






 Turuncumini bonbon kutu
 Mavi mini bonbon kutu
 Yeşil mini bonbon kutu
► Renksiz mini bonbon kutu :) Kendi yaratıcılığınız için


4 yorum:

  1. Adaşımmm çok yoğun birgün ama sana uğramadan edemedim çok şeker bunlar rengarenk :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Azıcık neşelendirmiştir seni ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu bon bon kutuları nasıl kaçmış olsun sonradan da olsa yakaladım. Hakikatten çocuklara şeker gibi şeker kutusu hediye edilebilir, ve daha kimbilir farklı neler yapılır, çok teşekkürler paylaşım için:).

    YanıtlaSil
  4. Gooogoook'cuğummmm neşelendirmiş seni beni senin neşeli ifadelerinde beni neşelendriyor:)
    Sağol, varol :)

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)