30 Kasım 2013 Cumartesi

Eski poster ve afişler... Bayıldım bunlara














10 yorum:

  1. İkincisi oldukça hoş balım :)

    YanıtlaSil
  2. ilk postere bayıldım, hatta hemen kaydettim asacak yer bulunca hemen çıkarttırmalıyım :)

    YanıtlaSil
  3. Tümünü çok sevdim ve hepsini bilgisayarıma indiriyorum..
    Dekupaj çalışmalarımda kullanacağım..
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  4. ilginç bu posterlerin gerçekleri koleksiyon değeri taşıyabilir ve çok değerli olabilir zira yurt dışındaki koleksiyoncular böyle posterleri çok seviyor ve arıyorlar keşke bendede bir tane olsa da satsam :)

    YanıtlaSil
  5. eski herşeye bayılıyorumhepsi çok hoş sevgiler

    YanıtlaSil
  6. değişik ve nostaljik :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller!

    YanıtlaSil
  8. Vouuv hakikaten çok orjinal.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller ben de eski poster ve reklam afişlerine bayılıyorum. Bilgisayarımda büyük bir arşiv var belki paylaşırım bir gün.

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.. Katılımınız için çok teşekkür ederim..
Siz iyisimi yine gelin bekliyorum :)